giovedì 27 dicembre 2007

Merry Christmas & Happy New Year!!!!!

I just wanted to take a moment to wish everyone a very Merry Christmas and a wonderfully Happy New Year!

Discoteca!

Finalmente dopo do mesi go rivà meter pie in una discoteca!
No che sia un patido, ma star do mesi nela capitale dela musica senza andar a balar, xè come andar in stadio a vardar l'Udinese, l'esempio rendi l'idea?
Zena a casa dela stravagante Anita a base de vin bianco, vin nero, champagne(quà va sai) e un poca de pasta all'arrabbiata. Musica in bomba, mule che bala per tuto e mi che drinco senza parole anzi qualche parola ognitanto me vegniva.....

Verso mezanote se semo finalmente direti in una bela discoteca in Port Melbourne, l'Ocean Blue, dove son entrà(anca gratis)solo grazie ale mulone, perchè le conoseva i paroni(solita mafia,ma in fin di bene), se iera per i miei jeans e canotiera iero ancora là!
Selezione molto fiscale, 70% de babe e che babe, musica dance anni '90 e mi con tre babe. Gnanche nei migliori anni no ndavo cusi forte:-)!
Bon finalmente gò sagià anca questa e devo dir che da quela sera le discoteche me piasi un poco de più:-), spero de rivarghe andar ancora, anche se d'ora in poi, in giro per l'Australia da solo e senza mafiade, in questo tipo de discoteche no credo rivero più meterghe piè, quà i xè pezo che al Colonial!

Wineries!

Grazie al mio braccio "sinistro" Silvia e al mio braccio "destro" Sara, go conosù un'altra bela tradizione locale, il "wine tasting" ovvero degustazione di vini. Consisti semplicemente nel trovar un'astemio che guidi, e dirigerse poche decine de km fora de Melbourne in cerca delle numerosissime "Wineries", una sorta de agriturismi nei quali però produci e vendi solo vin.
Il giogo consisti nel farghe visita e sagiar le varie qualità de vin che i gà e dopo dir "this is nice", tanto per far contenti i wineristi, che no mancherà de reinpinirte el bicer a volontà,(come se no i savesi che semo vegnui solo x bever) fin che te stà in pie! Il tutto completamente gratis! Gran bela roba, posti stupendi, natura incontaminata, ottimi vini x chi capisi ed il tutto xè free!
Pena che parto per il mio tour no mancherò de farghe visita ancora, con la taconera podendoghe dormir dentro diventa una tappa irrinunciabile!

Aprofito de stò post per ringraziar infinitamente stè dò mulone, me iero promeso de no frequentar italiani per motivi de lingua ma de lore veramente no go podù far a meno, dopo un'ora insieme me pareva zà de conoserle de anni, sempre pronte ad aiutarme ed a invitarme ad uscir, due persone stupende che me gà fato sentir come a casa!

Mulone me mancherè!

giovedì 6 dicembre 2007

27 anni .....

..... e me zogo ancora in giro pel mondo!
E già, domenica 2 Dicembre go compiù 27anni, el mio primo compleano cusi lontan de casa, strana roba, il mio primo compleano in Australia e chisà che non sia il primo de tanti…..mamma tranquila, scherzo :-)
Grazie ala complicità della solita Amanda e dei tanti novi amici acorsi, gavemo festegiado al Riverland, un bel local in riva al fiume Yarra, sotto Federation Square, bel postisin, con tavoli e barbecue all’esterno e pien de gente de tuti i tipi, borghesini locali, studenti e sbrisurie varie.
Gavemo magnà un poche de sausages e bevu tanto vin e bira, come ai veci tempi!
Dopo verso mezanote credo(go qualche vuoto de memoria), insieme ai sopravissuti, circa una quindicina, se gavemo sposta nela piaza sovrastante, la famosissima Federation Square appunto, dove semo andai a scasarse un per de orete e dove soprattutto go trovà la mia bira preferita, la Little Creatures Pale Ale, mamamia quanto che xè bona, pena trovo un’oferta me compro un bancal da meter in furgon!
Verso fine serata, i superstiti, ovvero mi, Anita, Anna e Merrin(una mula de Sydney conosuda x strada) se gavemo conceso un’ultima tappa al Lounge, uno dei pochi locai verti a quele ore dove dopo l’ultimo bicer, gavemo simultaneamente cedudo, tuti insieme allegramente.


Aprofito del blog, anche se sai pochi capirà el mio triestin, x ringraziar tute le persone accorse a farme compagnia e a darme affeto, me gave fato sentir come a casa!
El giorno dopo inveze la mitica Teta Zora, gà organizà un ottimo barbecue a casa sua con alcuni parenti, molto più salutare e viste le condizioni con cui ghe son rivà, molto opportuno :-)
Magnada de carne, vin de tuti i colori, do ciacole in Istrian, altre do in Inglese e altre do in Italian, ciò, parlo tre lingue :-)

Non finirò mai de ringraziar i parenti quà a Melbourne, per quanto i me aiuta e me stà vizin, gente stupenda, sembra che da un momento all'altro xè disposti a ciorse la vita pur de aiutarte, robe che no se vedi speso!

Grazie a tuti!

Taconera Australiana

Dopo un estenuante ricerca, finalmente me son comprà la nova taconera, quela che sara la mia casa per i circa 10 mesi restanti, nei quali conto de girarme l’intero continente, tempo permettendo.
Ghe go meso un bon meseto per rivar comprarla, no xè stà facile anche perché adeso quà xè estate e i furgoni va via come el pan, la gente va in ferie e i turisti inizia a viagiar e quindi xè tuti che vol el furgon. Fe conto che me xè scampai almeno un cinque, per question de minuti, prima de trovar questo. La matina ale 8 compravo el giornal e ale 9 iera zà vendui, disperazion, fino a quando me son deciso a meter anunci su tuti i siti de compravendita australiani, dove go scrito che son in zerca de un van con determinate carateristiche, in questo modo son stà contatà probabilmente prima che i meti l’anuncio e cusi go rivà combinar.
Lo go comprà da una coppia de cinquantenni canadesi, che lo ga usà 3mesi, percorrendo el tratto che va da Cairns a Melbourne, circa 3500km. Sti povereti, i ga avudo tute le sfighe, i ga rivà spacar il spacabile in sti 3mesi, i me ga presentà 7000$ de fature, prima i gà rifato la testa in pien, dopo i gà rigenerà completamente el motor, dopo i gà sostitui el cambio, cambiado le gome, cambià el parabrezza, batterie, motorin de aviamento, e dozine de altre riparazioni minori, incredibile!
Due xè le robe, o el xè nato mal e quindi paghero vanti anca mi, opur el xè come novo!
Detaglio interessante, xè stà l’enorme burocrazia richiesta per la vendita, bicer de rachia e carta de formajo dove i mati dichiara de vendermelo, in data…., per $......, firma. Pila in man e fato el lavor! Sconvolgente!
Venimo ala descrizione tecnica, prima roba, optional de grande importanza, Aria Condizionata, coi 40°-50° che becherò in giro, disemo che sarà de vitale importanza! Ga 5 posti a sedere se me li omologa, altrimenti 3, un leto matrimoniale quasi normale, un leto matrimoniale picio, frigo, lavandin, micronde, due fornei x cusinar, una specie de forno e diversi armadietti zà pieni de tuto l’ocorente per cusinar e magnar. Dito cusi no sembra gnanca mal, ma se volemo eser più precisi e svalutarlo un pochetin, va dito che il frigo va solo a 12 o 220 e non a gas, el lavandin no ga la pompa elettrica ma solo quela a man, che il micronde ga zento ani, che i leti xè pici, che le dò finestre alte xè senza guarnizion e piovi dentro, che tuti i mobili xè senza vide, ancora do busi e casca zò tuto, el portelon de drio se verzi co vol lui e no gà la radio.
Insoma fe una media tra i pro e contro and that’s it!
I contro li go zà inizià a ridur spendendo ore su ore nel mitico box de Teta Zora, xè meo de un’oficina e ve diro la verità, me stago anche divertindo, ciò xè quasi 2 mesi che no smonto e rimonto niente, chi che me conosi me pol capir :-) !
Mentre mi trapolo, fortunatamente i miei parenti i me stà organizzando le facende burocratiche che qua nel stato del Victoria xè piu complicade e costose che in qualsiasi altro stato australian!
Prima go de far el RoadWorthyCertificate che xè praticamente la nostra revision, dopo le targhe e la Registration, che xè l’asicurazion per i danni causai a persone. Facoltativo, ma xè meo che fazo, xè l’asisicurazion contro terze parti e la casco; costo de tuti sti scherzi circa 1000$! Una bela scioca, più de cusi quà no te pol costar, mi me costa sai perche devo praticamente reimmatricolarlo visto che el proveniva da un altro stato(Qeensland), disemo che xè come se voi comprasivo la machina in un paese extra UE. Me consola solo el fato che far tuto questo in Italia, me costasi sicuro piu del dopio, se non anca el triplo!
Bon spero solo che non el me cedi strada facendo, perché se me capita tuti i casini che xè capitai ai paroni prima, ste sicuri che lo buto drito in mar, cusi diventa un novo relitto da visitar!
Ma con tuti i portafortuna che me gave regalà no devo gaver paura de niente :-) !!!!!

Great Ocean Road

Finalmente dopo anni che sogno de meterghe pie, il sogno se gà realizà, son stado sula Great Ocean Road, la strada costiera probabilmente più spettacolare al mondo!

Se trata de circa 200km de strada, ciamemola statale, che per bona parte costegia l’oceano pacifico, con tochi a livel del mar e altri molto piu sugestivi rampigai sul coston! Ga una storia sai particolare, pensè che la xè stada costruida da 3000 ex militari dopo la fine della Prima Guerra Mondiale, dal 1918 al 1932, rientrai in patria, senza lavor e senza un, lo stato ghe ga dà lavor fazendoghela costruir e de conseguenza dandoghe un salario, ottima idea e good job!
La inizia dala città de Torquay e la prosegui atraverso innumerevoli località famose fino a Warnanbool, dove la strada abbandona la costa e se taca con la strada statale principale che colega Melbourne ad Adelaide.
Quindi partendo da Torquay appunto, xè tuto un suseguirse de spiage, punti panoramici favolosi, parchi nazionali e paeseti vari.
Noi semo partidi la domenica matina, ierimo mi, mia cugina col moroso Paul e l’amica Susy, ovviamente istriana anca ela :-)
Da Melbourne dopo un centinaio de km, gavemo fato pausa capucino a Geelong, credo sia la seconda città x popolazion quà nel stato del Victoria, carina, pozada su una colina con vista su Philip Bay(xè el golfo de Melbourne e provincia), però sai fiaca, no ghe iera anima viva, sembrava a momenti quasi una cità in guera, come se ghe fosi el coprifuoco :-)
Bon dopo Geelong gavemo fato tapa direta a Torquay, anche ciamada “Surf City”, punto di partenza dell’itinerario, sai bela e agiata, la xè piena de factory outlet de marchi famosi come Billabong, QuickSilver e te vedi tavole de surf ovunque, ancora un poco le vendi anche in paneteria! Ghe xè perfin el museo del surf, che gavemo anca visitado! Disemo che xè una cità commerciale, basada esclusivamente sul surf e dintorni, la vivi de questo e de turismo per ricchi.

A differenza dele cità seguenti, xè probabilmente la più cara perché, oltre ad eser sula strada più bela del mondo, la xè alo steso tempo vicina a grandi cità come Geelong e Melbourne. Savè come xè, i richi no ga voia de far tropi km per andar a surfar o stravacarse in spiaggia, quindi questa xè la loro prima scelta!
Bon ndemo vanti, dopo qualche dozina de km gavemo fato sosta a Bells Beach, pranzo al sacco, anzi in baul, grazie ala mitica Amanda, che gà preparà panini multigusto per tutti. Dovè saver, perché mi no savevo che Bells Beach xè, insieme a Whaikiki alle Hawaii, considerada la migliore spiaggia al mondo per praticar el Surf! Non ste domandarme el perché, dopo ghe iera spiage zento volte più bele e con le stese onde…..buh! Qua i ga girà anche el famosissimo film “Point Break”, che mi ovviamente no go mai visto :-)

Proseguendo gavemo fato sosta ancora in un paio de spiage de cui no me ricordo el nome, fino ad arivar a Lorne, dove nel tardo pomeriggio gavemo cercà e trovà un favoloso ostel, imerso nel bosco tra pappagai e usei de tuti i colori, fiumisel a fianco con relative cascate qualche centinaio de metri drio, camerate fate tute de legno, rampigade sula colina e 20euro a notte, benon!

Pozade le valige gavemo fato un scampon nela spiaggia sottostante, veramente bela, dove go fato il mio primo bagno nell’Oceano! Acqua iazada, andava tuti in acqua con la muta ma mi temerario e ansioso de sciocarme contro le onde son andà in acqua con le braghete dell’Unione e basta, no gavevo altro :-)
Piccola parentesi, ste braghete le go ciapade ala finale playout a Vicenza e le porta el n°7, del grande Princi, mio compagno nei indimenticabili anni delle giovanili dell’Unione. In più lui no sa neanche de gavermele butade indoso a mi, rambigado sula ringhiera del stadio Menti…..un giorno devo dirghelo ;-), chiusa parentesi.
Verso le 8 gavemo fato ritorno in ostel, docia veloce, cena sempre grazie ad Amanda e do ciacole insieme a dò muloni de Perth, che i se stà fazendo tuta la costa sud surfando strada fazendo e un strano mato svedese, che sembrava più un bosniaco per come iera zurlo, ma cmq cocolo, alla sua quinta vacanza in Australia.

La matina seguente, partenza ale 8 (me son riva svear solo!) direzione vanti drito, anzi direzion e sosta al “Kennet River Park”, un parco che funzia anche da campegio, dove te pol pascolar e, altro esordio, veder i Koala! Che bestia inutile, se scioca de eucalipto e dormi tuto el giorno, però devo ameter che xè veramente cocoli, xè come dei pupoloti, te li trovi rampigai pei alberi in posizioni assurde e precarie a spavar seranamente!

Tappa seguente, qualche km più avanti xè stado l’Otway National Park, una piccola foresta tropicale che se pol visitar attraverso un percorso guidado, sembrava de eser in un film, palme e piante tropicali de ogni tipo, alberi giganteschi, mai visto prima alberi cusi grandi, roba de 5mt de diametro e risceletti che scoreva soto le passerelle.

Pochi km dopo sto parco gavemo fato sosta in un local sai bel, tipo una gostilna istriana, tuto in legno e circondado da distese immense de prati verdi pieni de vacche al pascolo, sai suggestivo e soprattutto indimenticabile perché in sto local per la prima volta go asagià la Ginger Beer, fantastica, ga poco a che far con la bira, xè una bibita analcolica, leggermente gasada al gusto de zenzero, non immagine che goduria beversela fresca!

Disetai e contenti, finalmente gavemo puntà l’atrazion principale dela gita, i “Twelve Apostoles”, che meraviglia dela natura, xè veramente un spettacolo, robe de star pozai ore sula ringhiera a vardarli come i vien investidi dale onde, sto rumor e profumo de mar con sto sfondo xè come una magia, te incanta! Ghe xè diversi punti dai quali te pol amirarli, xè tuto ben organizado grazie a pasarelle e sentierini che te porta in diversi punti de oservazion, purtroppo oggi giorno a causa dell’erosion provocada dal mar e dale sue forti onde, ghe ne xè rimasti solo che sei, e non so ancora x quanto, pensar che un giorno i scomparirà e vegnerà inghiotidi dal mar xè un vero pecà ma la natura devi far el suo decorso e cusi sarà.

Dopo i mitici Dodici Apostoli, pochi km dopo xè stada la volta de veder un’altra meraviglia della natura, el London Bridge, o meglio ex Bridge perché circa 2anni fa xè crollado in mar creando de conseguenza una sorta de altro apostolo, solitario, staccà dala terra ferma.

Viste le attrazioni principali, ultima tappa, Warnanbool, città che segna la fine della Great Ocean Road, città molto pulita e perfettina, piena de parchi per fioi e villette signorili ma che ricordo con un poca de tristezza perché rivadi là, ga segnado per noi la fine de stà gran bela gita :-)