martedì 9 ottobre 2007

Meo de cusi' no podeva cominciar!

Sabato 6 Ottobre 2007, me ciama mia sorela che la xe restada in panne con l'auto a Kringa(xchi no savesi xè un paeseto vicin a Pisin,dove xè nata mia mama), la frizion no và! Bon prima roba che vado pensar xe: "babe ah"....."la ga brusà la frizion" e taco a bestemiar in dute le lingue, come poderè imaginar. Inizialmente, i miei se ofri volontari per ndarla cior ma dopo pochi minuti, ciapà dai sensi de colpa decido de ndar mi e sparagnarghe stà sfachinada.
Ciapo l'auto de papà, anche xchè no ghe xè altre disponibili e vado fora, vesti' come un zurlo pronto a smerdarme x zercar de risolver l'incoveniente!
Parto iper scazà, stanco e scoionà e procedo, oviamente fredo, piova ecc......tuto regolare! Rivo fora e trovo mia sorella, la sua amica Elisa e mia cugina Petra, ferme vicin la machina, posteggiada nel cortil dela nostra casa, con la sola luceta de cortesia dela sua auto, là infredolide a spetarme. Smonto e le riva dute tre vizin de mi disendome:"alora come va?"...e come te vol che vadi? Bon ghe fazo, mostrime el cadenaz che vedemo. . . . . . finiso a malapena la frase e improvisamente se impiza tute le luci del cortil, musica in bomba e tuti i miei amici che salta fora come "canguri" dal nulla!

Sorpresa fantastica, indescrivibile, per un do secondi son andà in folle, me pareva un sogno, no ve digo che emozion! Tutto esaltà dal fatto che nonostante la sofisticateza della festa a sorpresa, mi no go sospetà niente, no me son corto de niente, solo dopo go comincià a renderme conto de quante robe strane iera successe nele ultime do stimane....eco tuto spiegà! Organizazion incredibile, anche xchè il tuto se ga svolto nella mitica Kringa, non drio casa, tuti lavora, ga i suoi impegni e far de sconto senza la mia logistica :-) in quele tere,no xe una monada! E infati qua entra in giogo mia sorella, mia cugina Petra e miei genitori, che oltre a organizar insieme agli amici, i ga ben pensà de far anca i atori, anche esagerando(deso so!) però il tuto de gran cariera :-)!
Dopo l’iniziale ambientamento, ma più che altro dopo gaver realizà che no iera un sogno, la sorpresa se ga trasforma realmente in una festa, musica, birete a tuta forza e via andare!
Non contento, ricevo anche 2 regali, che entrambi porterò con mi in questa avventura, pecà che uno dei 2 non durerà tanto :-), ma l’altro si, sarà sempre con mi, in vostro ricordo!
Cosa dir altro:


GRAZIE

6 commenti:

Anonimo ha detto...

e per chi no iera presente, volesimo (me dago del noi) saver che ragali iera...soprattutto quel che "se consuma"...no te digo, go imaginà "de dutto"!!!

Canaia ha detto...

Te ga imaginà de tuto....:-) Sicuro te ga pensà mal :-)

Anonimo ha detto...

go pensà de tuto, omo mio, robe che no se pol ripeter!!! che schifosa... ;o)

Canaia ha detto...

Robr che no se pol ripeter? Dai che son curioso.....:-)

MARCUS ha detto...

Come xè voi due?????
Andrea, dighe cosa xè,
anche perchè...................
NEANCHE MI NO SO COSA Xè, E ME STE INCURIOSINDO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonimo ha detto...

x marcus: el me ga za contà...però per lasarte la curiosità credo che no te dirò e te laserò sule spine ancora un poco!!!
x "cernaza": te laso un per de giorni, ogi parto e vado in olanda.
no pensar mal ti, subito ah?!? vado col capo che xe una fiera a amsterdam...però me sa che el capo ga "più bone intenzioni" de mi e quindi sarà de rider!
:o)
L.