No che sia un patido, ma star do mesi nela capitale dela musica senza andar a balar, xè come andar in stadio a vardar l'Udinese, l'esempio rendi l'idea?
Zena a casa dela stravagante Anita a base de vin bianco, vin nero, champagne(quà va sai) e un poca de pasta all'arrabbiata. Musica in bomba, mule che bala per tuto e mi che drinco senza parole anzi qualche parola ognitanto me vegniva.....
Verso mezanote se semo finalmente direti in una bela discoteca in Port Melbourne, l'Ocean Blue, dove son entrà(anca gratis)solo grazie ale mulone, perchè le conoseva i paroni(solita mafia,ma in fin di bene), se iera per i miei jeans e canotiera iero ancora là!
Selezione molto fiscale, 70% de babe e che babe, musica dance anni '90 e mi con tre babe. Gnanche nei migliori anni no ndavo cusi forte:-)!
Bon finalmente gò sagià anca questa e devo dir che da quela sera le discoteche me piasi un poco de più:-), spero de rivarghe andar ancora, anche se d'ora in poi, in giro per l'Australia da solo e senza mafiade, in questo tipo de discoteche no credo rivero più meterghe piè, quà i xè pezo che al Colonial!
4 commenti:
Oh mio dio, che zfigne! Bon che te ingrumavi solo culate! Tromba una anche per mi e divertite!
Grande Andreaaaaaaaaaa ... ma xe solo mule belle in Australia?!? Azz, se xe cussì non te torni +! Muli? come i xe? Baci, Mokina
Muli? No so, no li go ancora visti :-)
De mule invece ne go viste tante e volentieri, devo ameter che le xè veramente valide e sopratutto sportive :-)
Ben x ti Andrew!
Posto novo vita nova...............
Deso te va anca a balar in disco... e per de piu' carigo de babe..... e bone!!!! NO POSO CREDERGHE!!!!
Scherzo cicci. Spaca in do l'Australia.
Posta un commento