giovedì 29 novembre 2007

Nova riceta per l'influenza!

Xè un dò giorni che no stago sai ben, mal de gola, fiaca, un pochetin de voltastomigo, insoma tuti sintomi de influenza.
Per Melbourne xè una roba normale, credo de eser l'unico fra i miei conoscenti Melbourniani a gaver resistido fino ad adeso, col tempo selvadigo che xè quà, xè all'ordine del giorno ciapar fredo e mal de gola.
Bon ieri, iero casa tuto el giorno a riposar, la mattina me son sveia ale 11, comodo, colazion e riposin in giardin sula sdraio. Verso la 1 pranzemo e infiachido ancora de più sto giro me buto a riposar in camereta perchè xè più fresco, fora iera 31°! Verso le 4 riva mio cugin Luigi, el caciator, el me sveia e me conza in man una bela bira fresca, cusi pena alzado, e visto che dir de no xè bruto, aceto soridendo. El problema xè che iera la prima de 5 :-)
Verso le 6 mia Zia la ne presenta la zena, semo mi, ela e Luigi; gnochi con la galina!
Come femo, no xè piu birete! Presto risolto, mia Zia come ogni giorno la se ciapa e la va in konoba, la impinisi la bucaleta de vin nero, ed eco fato!
Finida la zena son pien de magnar e pien de bever e con l’influenza J, Luigi va a casa, abita a 500mt da qua e mi me meto in soggiorno a vardar la television con Zia. Cosa trovemo…il Beckham Day, xè tuti i canali che parla de lui perché da là a poco stava per iniziar la partida de balon amichevole tra Sydney e Los Angeles dove apunto zoga el picarin.
Bon vardemo la partida, 1°tempo 3-1 x Sydney, poderè imaginar che spettacolo vardar zogar australiani contro americani, el massimo, xè come dir Kringa contro Pisin. Disemo pur che no xè per lori, lasemoli col Cricket!
Durante il riposo tra primo e secondo tempo, mia Zia me consiglia una bela camomilla calda con tanto zucchero, limon e dulcis in fundo Rachia(grappa,anche qua!)! Le dosi le fa ela, una camomilla petardo, co bevevo me lagrimava i oci!
Il giorno dopo?
Iero come un fiorelin, completamente guarido!
Funziona!
Quindi se stè poco ben, quà sora trovè la riceta magica, per di più colaudada!

martedì 20 novembre 2007

Studiar.....no rivo!

Questa xè la mia quarta e ultima settimana de scola.
Go deciso de molar per 2 motivi;
- costa troppo, 1330$ x un mese!
- no ghe la fazo più, studiar no xè per mi, no gò pazienza!
A parte questi due “inconvenienti” xè stada comunque una gran bela esperienza, go fato tante amicizie, go conosù persone da tuto el mondo, le loro culture, le loro abitudini e go condiviso tanti bei momenti. E per di più tuto in Inglese :-)
La scola credo che sia servida e credo anche che i risultati se vederà più avanti. Deso stago ricevendo tropi input e no rivo a gestirli, go el zervel che me sciopa, ve saverò dir tra qualche mese se xè o no xè :-)
Una menzion particolare ai miei 3 teacher, Michael, Nicole e Chris, persone fantastiche, veramente portade per far sto lavor, pazienti, comprensibili e sempre pronte ad aiutarte.
In classe ierimo circa in 15, provenienti da 9 nazioni diverse(Italia,Perù,Taiwan,Colombia,Japan,Korea,Switzerland,Thailand,Czech Republic), incredibile! Ma stè sicuri che ve go reso onor, ghe go fato conoser Trieste a mezo mondo! Sto weekend pasado, come compito x casa, dovevimo preparar una relazion su un’evento particolare che el nostro compagno ricorda con piacere, bene il mio partner iera Carlos Dominguez Peralta, peruvian, xe tipo el mio Cabirio quà in Australia, ghe combino de tuto.

Bon lui me fa racontar de un suo weekend pasado a Sydney e mi indovinè cosa che che fazo contar????? Lucchese-Triestina, finale play-off C1, che partidon! No ve poso contar quanto che go ridù lunedi alla presentazion dele relazioni, co ghe xè tocà a Carlos, el gà esordi con, Title: "3thousand voices, 11lions, 1big dream", son casca zo de la carega de tanto rider(iera le parole scrite sul nostro striscion a Lucca,e tradote), dopo te lo sentivi mentre legeva el suo compito, pronunciar, Gubellini, Spritz, Gennari, Goal, Serie B....un spetacolo!
Insoma gaverè capi, me la son pasada o meio go trova come pasarmela:-)
La magior parte dei miei compagni xè quà con il visto studentesco, solo per studiar, quindi dificilmente li poderò becar in giro. Questa xe l'unica pecca, perchè anche se xè sole 4 setimane che semo insieme, me son afezionà a diversi de lori e deso saver che no li rivederò probabilmente mai più, me dispiasi sai.
Questa è la vita, c'è chi viene e c'è chi và, l'importante xè non seminar x strada sti bei ricordi e portarseli sempre con sè!

Grande Desh!

Queste xè bele notizie!
Il mio grande brat Deshmann, gà da poco vinto el Campionato Triveneto de MotoCross!
Aprofito de sto blog per darghe, con tanto piazer, un poco de popolarità(fazo quel che poso:-)) a un che merita, a un che cori in moto da 15 anni, con tanta umiltà e carattere, cisto rovinà, senza aiuti e senza papaci che ghe dà i soldini!
E questo xè il giusto premio che te se meriti!
Onor a ti!
Bravo Mulon!


martedì 13 novembre 2007

Melbourne Cup

Che strambi sti Australiani, pensè che la sua più grande festa, xè una corsa de cavai!Chiudi tuto, no se lavora, perfin la mia scola ga chiuso, la cità xe rivoltada dala testa ai pie x stà manifestazion!
Martedì 6 Novembre, Melbourne, Flemington Park;
se ga svolto, credo la più grande manifestazion sportiva Australiana dell’anno, una festa sai sentida dalla gente del posto, la quale partecipa in maniera morbosa all'evento. La gara dura pochi minuti, ma zà diversi giorni prima dell’evento te lo percepisi. Tutta la gente ma soprattutto le donne, in questi giorni le indossa vestiti anni ’60-70, capei de tuti i tipi, un spetacolo e ovviamente da boni australiani i xè tuti imbibitai, donne comprese! Ma comunque sia, xè bel, xè sai bel.
Tanta allegria, tanto autoironismo, una bona scusa per far carneval anche a novembre:-)!

La gara consisti nel percorre 3200mt, e la partenza esendo in curva piena, ga tuto un particolare criterio per selezionar i posti de partenza. Questo perché chi parti nella corsia interna gaverà ovviamente qualche metro in meno de percorer; a sto punto i posti vien asegnai in base al curriculum del caval e in base alle sue quotazioni, quindi i favoridi parti nelle corsie piu esterna e i piu cisti sula carta, parti in quele interne.

Altra nota rilevante, xè il giro de scomese che garantisi sto evento, chiunque scometi e no poco e dulcis in fundo, esisti anche el zogo per la play!!!!!


Bravi, gran bela festa, sport, bibita e alegria!


giovedì 8 novembre 2007

Mi coi miei due novi morosi!

Ebbene si, gavè capi ben, de babe no se ne parla ma a omini vado forte :-)
Domenica sera son andà fora a cena con Amanda e la sua mica Anita(un portento!), semo andai a magnar asagini de no so cosa, penso che iera tapas, so solo che xè rivai una decina de piati in tola che no fazeva do etti duti insieme, comunque bon, e bon soprattutto el vin, insoma tuto bon a parte il prezo! Anzi si, anche il prezo no iera mal, me ga pagà la zena le putele e no ste pensar che no gò insisti x pagar mi :-)
Bon finida la zena, se bechemo con i Special Guest della serata, ovvero due loro amici da Sydney, Andrew e Linzy, vegnui quà a Melbourne per veder la tanto aclamada Melbourne Cup de martedì 6 novembre. Dalla prima frazion de secondo go nasà che non i iera a bolla, ma son stà zito con mia cugina e Anita per paura de tirar una bianca. Podè imaginar, caminada alla Thomas Millan, un particolare riguardo verso de mi e varda caso, i me stava sempre de drio :-) Se un piu un fa dò.....!


Andrew(el biondo) xè nato in Scozia e el xe qua da un 5 anni mentre Linzy(el moro)el xè inglese e il xè qua con il Working Holiday Visa, come mi, x un anno anche se ghe manca solo 4settimane alla scadenza, i se ga conosù a Sydney e i se gà morosà!
Spettacolari, super cocoli e “comprensibili” nel senso che parlandome in inglese e non in Australian, rivavo anche a capirli, abbastanza :-)
Dopo un per de birete i se ga molà ancora de più e i ga cominciar a scherzar con mi, a farme le bele zogando, sazie ridade.
Mi con le culate go sempre avù un bel raporto, ma son anche contento, perchè fino ad ora, tuti quei ghe conosù xè stai sempre cocoli e tuti se ga sempre dimostrà dele bele persone. Non ultimo, anzi primo come beneficio xè che non i crea concorrenza, le babe no ghe interessa…..do in meno :-)