giovedì 29 novembre 2007

Nova riceta per l'influenza!

Xè un dò giorni che no stago sai ben, mal de gola, fiaca, un pochetin de voltastomigo, insoma tuti sintomi de influenza.
Per Melbourne xè una roba normale, credo de eser l'unico fra i miei conoscenti Melbourniani a gaver resistido fino ad adeso, col tempo selvadigo che xè quà, xè all'ordine del giorno ciapar fredo e mal de gola.
Bon ieri, iero casa tuto el giorno a riposar, la mattina me son sveia ale 11, comodo, colazion e riposin in giardin sula sdraio. Verso la 1 pranzemo e infiachido ancora de più sto giro me buto a riposar in camereta perchè xè più fresco, fora iera 31°! Verso le 4 riva mio cugin Luigi, el caciator, el me sveia e me conza in man una bela bira fresca, cusi pena alzado, e visto che dir de no xè bruto, aceto soridendo. El problema xè che iera la prima de 5 :-)
Verso le 6 mia Zia la ne presenta la zena, semo mi, ela e Luigi; gnochi con la galina!
Come femo, no xè piu birete! Presto risolto, mia Zia come ogni giorno la se ciapa e la va in konoba, la impinisi la bucaleta de vin nero, ed eco fato!
Finida la zena son pien de magnar e pien de bever e con l’influenza J, Luigi va a casa, abita a 500mt da qua e mi me meto in soggiorno a vardar la television con Zia. Cosa trovemo…il Beckham Day, xè tuti i canali che parla de lui perché da là a poco stava per iniziar la partida de balon amichevole tra Sydney e Los Angeles dove apunto zoga el picarin.
Bon vardemo la partida, 1°tempo 3-1 x Sydney, poderè imaginar che spettacolo vardar zogar australiani contro americani, el massimo, xè come dir Kringa contro Pisin. Disemo pur che no xè per lori, lasemoli col Cricket!
Durante il riposo tra primo e secondo tempo, mia Zia me consiglia una bela camomilla calda con tanto zucchero, limon e dulcis in fundo Rachia(grappa,anche qua!)! Le dosi le fa ela, una camomilla petardo, co bevevo me lagrimava i oci!
Il giorno dopo?
Iero come un fiorelin, completamente guarido!
Funziona!
Quindi se stè poco ben, quà sora trovè la riceta magica, per di più colaudada!

3 commenti:

Anonimo ha detto...

quindi la riceta saria: dormir de far schifo, darghe come mati de birete frede, impinirse de magnar cugno e dopo a tuto questo darghe zo con camomila e trapa...nanche mal! xe de un per de giorni che zerco de invelenar l'omo fazendoghe bever salvia boida con late e miel però credo che stasera proverò cola camomila magica de teta zora!!!

te stranudo omo, e rimetite!!!

L.

Canaia ha detto...

Brava.....te gà capi ben!
Prova con la riceta de teta Zora, con mi gà funzionà ala grande!
Son guarido imbriagandome, meo de cusi!

Anonimo ha detto...

ok che la "bomba" ti abbia fatto passare l'influenza...ma occhio al fegato!!! Pure quello vuole stare bene!!! Se faccio io una cosa del genere mi ricoverano dopo due minuti...
Baci