martedì 13 novembre 2007

Melbourne Cup

Che strambi sti Australiani, pensè che la sua più grande festa, xè una corsa de cavai!Chiudi tuto, no se lavora, perfin la mia scola ga chiuso, la cità xe rivoltada dala testa ai pie x stà manifestazion!
Martedì 6 Novembre, Melbourne, Flemington Park;
se ga svolto, credo la più grande manifestazion sportiva Australiana dell’anno, una festa sai sentida dalla gente del posto, la quale partecipa in maniera morbosa all'evento. La gara dura pochi minuti, ma zà diversi giorni prima dell’evento te lo percepisi. Tutta la gente ma soprattutto le donne, in questi giorni le indossa vestiti anni ’60-70, capei de tuti i tipi, un spetacolo e ovviamente da boni australiani i xè tuti imbibitai, donne comprese! Ma comunque sia, xè bel, xè sai bel.
Tanta allegria, tanto autoironismo, una bona scusa per far carneval anche a novembre:-)!

La gara consisti nel percorre 3200mt, e la partenza esendo in curva piena, ga tuto un particolare criterio per selezionar i posti de partenza. Questo perché chi parti nella corsia interna gaverà ovviamente qualche metro in meno de percorer; a sto punto i posti vien asegnai in base al curriculum del caval e in base alle sue quotazioni, quindi i favoridi parti nelle corsie piu esterna e i piu cisti sula carta, parti in quele interne.

Altra nota rilevante, xè il giro de scomese che garantisi sto evento, chiunque scometi e no poco e dulcis in fundo, esisti anche el zogo per la play!!!!!


Bravi, gran bela festa, sport, bibita e alegria!


Nessun commento: