Se trata de circa 200km de strada, ciamemola statale, che per bona parte costegia l’oceano pacifico, con tochi a livel del mar e altri molto piu sugestivi rampigai sul coston! Ga una storia sai particolare, pensè che la xè stada costruida da 3000 ex militari dopo la fine della Prima Guerra Mondiale, dal 1918 al 1932, rientrai in patria, senza lavor e senza un, lo stato ghe ga dà lavor fazendoghela costruir e de conseguenza dandoghe un salario, ottima idea e good job!
La inizia dala città de Torquay e la prosegui atraverso innumerevoli località famose fino a Warnanbool, dove la strada abbandona la costa e se taca con la strada statale principale che colega Melbourne ad Adelaide.
Quindi partendo da Torquay appunto, xè tuto un suseguirse de spiage, punti panoramici favolosi, parchi nazionali e paeseti vari.
Noi semo partidi la domenica matina, ierimo mi, mia cugina col moroso Paul e l’amica Susy, ovviamente istriana anca ela :-)
Da Melbourne dopo un centinaio de km, gavemo fato pausa capucino a Geelong, credo sia la seconda città x popolazion quà nel stato del Victoria, carina, pozada su una colina con vista su Philip Bay(xè el golfo de Melbourne e provincia), però sai fiaca, no ghe iera anima viva, sembrava a momenti quasi una cità in guera, come se ghe fosi el coprifuoco :-)
Bon dopo Geelong gavemo fato tapa direta a Torquay, anche ciamada “Surf City”, punto di partenza dell’itinerario, sai bela e agiata, la xè piena de factory outlet de marchi famosi come Billabong, QuickSilver e te vedi tavole de surf ovunque, ancora un poco le vendi anche in paneteria! Ghe xè perfin el museo del surf, che gavemo anca visitado! Disemo che xè una cità commerciale, basada esclusivamente sul surf e dintorni, la vivi de questo e de turismo per ricchi.
A differenza dele cità seguenti, xè probabilmente la più cara perché, oltre ad eser sula strada più bela del mondo, la xè alo steso tempo vicina a grandi cità come Geelong e Melbourne. Savè come xè, i richi no ga voia de far tropi km per andar a surfar o stravacarse in spiaggia, quindi questa xè la loro prima scelta!
Bon ndemo vanti, dopo qualche dozina de km gavemo fato sosta a Bells Beach, pranzo al sacco, anzi in baul, grazie ala mitica Amanda, che gà preparà panini multigusto per tutti. Dovè saver, perché mi no savevo che Bells Beach xè, insieme a Whaikiki alle Hawaii, considerada la migliore spiaggia al mondo per praticar el Surf! Non ste domandarme el perché, dopo ghe iera spiage zento volte più bele e con le stese onde…..buh! Qua i ga girà anche el famosissimo film “Point Break”, che mi ovviamente no go mai visto :-)
Proseguendo gavemo fato sosta ancora in un paio de spiage de cui no me ricordo el nome, fino ad arivar a Lorne, dove nel tardo pomeriggio gavemo cercà e trovà un favoloso ostel, imerso nel bosco tra pappagai e usei de tuti i colori, fiumisel a fianco con relative cascate qualche centinaio de metri drio, camerate fate tute de legno, rampigade sula colina e 20euro a notte, benon!
Pozade le valige gavemo fato un scampon nela spiaggia sottostante, veramente bela, dove go fato il mio primo bagno nell’Oceano! Acqua iazada, andava tuti in acqua con la muta ma mi temerario e ansioso de sciocarme contro le onde son andà in acqua con le braghete dell’Unione e basta, no gavevo altro :-)
Piccola parentesi, ste braghete le go ciapade ala finale playout a Vicenza e le porta el n°7, del grande Princi, mio compagno nei indimenticabili anni delle giovanili dell’Unione. In più lui no sa neanche de gavermele butade indoso a mi, rambigado sula ringhiera del stadio Menti…..un giorno devo dirghelo ;-), chiusa parentesi.
Verso le 8 gavemo fato ritorno in ostel, docia veloce, cena sempre grazie ad Amanda e do ciacole insieme a dò muloni de Perth, che i se stà fazendo tuta la costa sud surfando strada fazendo e un strano mato svedese, che sembrava più un bosniaco per come iera zurlo, ma cmq cocolo, alla sua quinta vacanza in Australia.
Tappa seguente, qualche km più avanti xè stado l’Otway National Park, una piccola foresta tropicale che se pol visitar attraverso un percorso guidado, sembrava de eser in un film, palme e piante tropicali de ogni tipo, alberi giganteschi, mai visto prima alberi cusi grandi, roba de 5mt de diametro e risceletti che scoreva soto le passerelle.
Pochi km dopo sto parco gavemo fato sosta in un local sai bel, tipo una gostilna istriana, tuto in legno e circondado da distese immense de prati verdi pieni de vacche al pascolo, sai suggestivo e soprattutto indimenticabile perché in sto local per la prima volta go asagià la Ginger Beer, fantastica, ga poco a che far con la bira, xè una bibita analcolica, leggermente gasada al gusto de zenzero, non immagine che goduria beversela fresca!
Disetai e contenti, finalmente gavemo puntà l’atrazion principale dela gita, i “Twelve Apostoles”, che meraviglia dela natura, xè veramente un spettacolo, robe de star pozai ore sula ringhiera a vardarli come i vien investidi dale onde, sto rumor e profumo de mar con sto sfondo xè come una magia, te incanta! Ghe xè diversi punti dai quali te pol amirarli, xè tuto ben organizado grazie a pasarelle e sentierini che te porta in diversi punti de oservazion, purtroppo oggi giorno a causa dell’erosion provocada dal mar e dale sue forti onde, ghe ne xè rimasti solo che sei, e non so ancora x quanto, pensar che un giorno i scomparirà e vegnerà inghiotidi dal mar xè un vero pecà ma la natura devi far el suo decorso e cusi sarà.
Dopo i mitici Dodici Apostoli, pochi km dopo xè stada la volta de veder un’altra meraviglia della natura, el London Bridge, o meglio ex Bridge perché circa 2anni fa xè crollado in mar creando de conseguenza una sorta de altro apostolo, solitario, staccà dala terra ferma.
Viste le attrazioni principali, ultima tappa, Warnanbool, città che segna la fine della Great Ocean Road, città molto pulita e perfettina, piena de parchi per fioi e villette signorili ma che ricordo con un poca de tristezza perché rivadi là, ga segnado per noi la fine de stà gran bela gita :-)
3 commenti:
stela mia, come te fa a no gaver mai visto un film del genere??? deso vado avanti a leger anche el resto del post, però volevo solo dirte che point break xe un film "da vedere"...e sissì!!!
L.
ciò cadena ma con sta cugina xè o no xè??? Se pol combinar qualcosa o no? Eheheh ben fatta vecio....posti incredibili e co te comincerà el viaggio sarà anche meio...a proposito quando te parti? Perchè mi credo che verso fine gennaio me sposterò a Sydney...dovemo assolutamente becarse eh...
Take care buddy!
X Sydney, faremo de tuto, la taconera xè calda :-)
X la cugina, no te la conoserà mai! :-)
Ciao Boba!
Posta un commento