mercoledì 26 marzo 2008

Australian Open

Mi col tennis no go mai avudo sai a che far ma un occasion cusi limpida per andar a veder i piu grandi campioni del mondo, non podevo farmela scampar!
No go mai giogà a tennis salvo che a scola(che ciamarlo tennis xè tuto un dir) ma me gà sempre piaso vardarlo in tv, anche se ultimamente no capitava spesso, son restà ai tempi de Becker, Ivanisevic, Sampras, Agassi ecc... quindi bona parte de tuti i fighi che ga partecipà a sto torneo a mi me risultava semisconosciuti.
Go deciso de andar in una delle prime serate, per motivi esclusivamente economici, ogni do giorni el prezzo andava su de 20$, quindi meo prima che mai!
Perlomeno go cercà la serata dove giogava qualche figo e fortunatamente disemo che me xè andada ben, me son becado Federer e Venus Williams, non mal!
Il primo incontro della serata iera appunto quel dela Williams(ciò la xè come una simiota)contro la cinese Yan, che no iera niente mal, tanto xè vero che la Venus ga bazilà no poco a gaverla vinta! L'incontro dopo e principale della serata ga visto el n°1 del ranking mondiale Roger Federer allenarse nel vero senso dela parola contro Diego Hartfield, povero mulo, se ga ciapà una vera e propria umliazion! Mi non capirò sai, ma ierimo a livei che la gente sui spalti xfin rideva e lù povareto, se sbraciava verso el publico, come dir, no so casa far! Federer se ga dimostrà de un'altro pianeta, el xè andà via gnanca sudado!

Chiudendo col discorso tecnico sportivo, el marzian Federer ga trovà un più spaziale de lui, Djokovic, serbo col muso da vero jugo, comunque non uno qualsiasi, ex n°3 del ranking mondiale, che in una finale strabiliante, contro tutti i sfavori dei pronostici ghe ga dà una lezion all'ex pluricampione, addirittura attirando i favori del publico, contro de lui all'inizio e dala sua parte verso el finir dela partida! Bravo mulo, ala fine mi tegnivo per lui, mi tegno sempre x i più deboli e per una volta me xè andada ben :-)!
Parlemo dela manifestazion in generale, una figada, bellissimo ambiente, tifosi da tuto el mondo, pituradi, travestidi, imbriaghi, insoma tanta alegria. Organizazion eccellente, come da tradizion australiana, el torneo se ga svolto in due stadi principali, la Vodafone Arena e la RodLaverArena(dove iero mi), mentre tuto intorno a i sti do impianti(tacai tra de lori) xè stai alestidi una ventina de campi provvisori dove se svolgeva le fasi eliminatorie. In tutto sto complesso, che tuto insieme iera veramente grande, iera misiai decine de bareti, chioschi, ristoranti, negozi e un supermegamaxi schermo, che proietava in direta le partide principali che se stava svolgendo in quel momento nei stadi.
Belisimi e modernisimi gli impianti da gioco, sugli spalti ghe iera perfin i tapedi, sotto gli spalti invece una sorta de mini centro commerciale, copertura richiudibile in caso de maltempo(tutti quà la gà) e tuto perfetamente in ordine, gnanche una scovaza pertera, tute robe che a mi, abituà a frequentar el Rocco, me gà fato una certa impresion :-)

Concludendo, questa xè stada la prima volta che go visto el vero tennis dal vivo, me ga piaso sai, bel de veder, bel ambiente e una bona scusa per andar a divertirse, meo se in compagnia! Se ricapiterà l'ocasion ghe andarò ben che volentieri!

Nessun commento: