domenica 2 marzo 2008

Painter

Eccome quà, go pena finido la mia prima esperienza lavorativa Australiana.
Per do stimane go fato el pitor nela dita dove lavora mio cugin(paraculado ah) xè una dele poche robe che ancora no gavevo provado, meo cusi, savè che me piasi sempre imparar robe nove.
Go lavora giusto 2 settimane x far un poca de musina, una settimana prima de Nadal e una in Gennaio. E son stà anche fortunado perché me son ciapado el pranzo e la bevuta prenatalizia for free. Tuto calcolà :-)
Sveia alle 6 e zà qua longhi, alle 7 zà in lavor, no me crederè ma ghe la go fata, go fato come se suol dir el bubez, gratar e stucar porte e finestre quasi tuti i giorni il tuto con 40 gradi, no ve digo e no ve conto che dura che xè stada, go ancora incubi! Ah da non trascura modestamente go anca piturado un garage!

El lato veramente positivo xè stai i 25$ all’ora che me dava, notado e in regola, xè una signora paga per un che vien come mi dall’Italia, dove per un signor mestier come gavevo mi, ciapavo si e no 11$ all’ora!
Se lavora come in Italia, 40ore settimanali salvo eccezioni, ma a differenza dell’Italia, quà se lavora sul serio 8ore al giorno, no esisti pause cafè o cichin, te ga la tua mezoreta per pranzar e poco altro, sicuramente piu dura ma a fine settimana te vien premiado co te ricevi la busta paga(qua i paga setimanalmente)!
In Australia ghe xè un estremo bisogno de manovalanza e competenze tecniche, gli australiani mediamente xè dei lavativi o meglio, non ama lavori manuali dove xè de far fadiga, lo stà a dimostrar ad esempio le decine e decine de operai che go conosudo, praticamente tuti stranieri!
L’australian medio preferisi el lavor de ufficio, vestito, cravata e sai ghe piasi eser manager, qua tuti xè manager! Per questo motivo i lavori cosideti sporchi, necessita de operai a tuta forza, ragion per la quale te trovi lavor con estrema facilità. Se dopo te gà un mestier, vedi tubista, carpentier, piastrellista, marmista, ecc… te son a posto, pila a go-go!
Feve do conti e ve renderè conto de come xè relativamente facile viver economicamente ben, roba ormai imposibile in Italia!
No stago disendo che i regala ma solo che se te ga volontà, quà te vien premiado.

2 commenti:

IACO ha detto...

bela canaia, volevo saludarte visto che xe sai tempo che no ciacolemo, vedo che te se la sta pasando gnanca mal, me sa che ve raggiungero anca mi presto, nel frattempo continua ad aggiornar sto blog con foto e commenti in dialeto che xe molto apprezzadi, a presto, forza unione sempre

Canaia ha detto...

Grande Iaco! Te ga dito ben, mola el Canada e vien quà al caldo! Se te vol un posto per ti in furgon ghe sarà sempre, basta che sposto dal sedil il mio travelmate(canguro gonfiabile) e via! Col blog xè un disastro son in drio de 3mesi e no trovo voia de agiornarlo ma devo! Me fa piazer che te aprezi la lingua :-)
Forza Unione, 4 vittorie de fila!