giovedì 8 novembre 2007

Mi coi miei due novi morosi!

Ebbene si, gavè capi ben, de babe no se ne parla ma a omini vado forte :-)
Domenica sera son andà fora a cena con Amanda e la sua mica Anita(un portento!), semo andai a magnar asagini de no so cosa, penso che iera tapas, so solo che xè rivai una decina de piati in tola che no fazeva do etti duti insieme, comunque bon, e bon soprattutto el vin, insoma tuto bon a parte il prezo! Anzi si, anche il prezo no iera mal, me ga pagà la zena le putele e no ste pensar che no gò insisti x pagar mi :-)
Bon finida la zena, se bechemo con i Special Guest della serata, ovvero due loro amici da Sydney, Andrew e Linzy, vegnui quà a Melbourne per veder la tanto aclamada Melbourne Cup de martedì 6 novembre. Dalla prima frazion de secondo go nasà che non i iera a bolla, ma son stà zito con mia cugina e Anita per paura de tirar una bianca. Podè imaginar, caminada alla Thomas Millan, un particolare riguardo verso de mi e varda caso, i me stava sempre de drio :-) Se un piu un fa dò.....!


Andrew(el biondo) xè nato in Scozia e el xe qua da un 5 anni mentre Linzy(el moro)el xè inglese e il xè qua con il Working Holiday Visa, come mi, x un anno anche se ghe manca solo 4settimane alla scadenza, i se ga conosù a Sydney e i se gà morosà!
Spettacolari, super cocoli e “comprensibili” nel senso che parlandome in inglese e non in Australian, rivavo anche a capirli, abbastanza :-)
Dopo un per de birete i se ga molà ancora de più e i ga cominciar a scherzar con mi, a farme le bele zogando, sazie ridade.
Mi con le culate go sempre avù un bel raporto, ma son anche contento, perchè fino ad ora, tuti quei ghe conosù xè stai sempre cocoli e tuti se ga sempre dimostrà dele bele persone. Non ultimo, anzi primo come beneficio xè che non i crea concorrenza, le babe no ghe interessa…..do in meno :-)

4 commenti:

Anonimo ha detto...

Wow! Che storiella romantica...

MARCUS ha detto...

Vara che za me preoccupo........... adesso comincio a capir xchè te se meti sempre el maglioncin rosa!!!!!!!!!!!!

Canaia ha detto...

Ciò con la storia dele culate e del maionzin rosa, quà a Melbourne le mule italiane le me ga ciapà per un culata.....grazie Marco :-)

Anonimo ha detto...

ahi ahi, te laso per un poco e za te me se butti sulle culate!!